Tuesday, June 1, 2010

e~book panduan cara-cara mengurangkan interest dan mempercepatkan langsai hutang kat kredit

Salam Silaturahim,

Hari ini, saya tak sabar-sabar nak bagitau

Berkenaan..

Berita terkini maklumat sensasi…

Ada berita hot saya nak sampaikan
terutamanya kepada mereka
yang mengalami masalah hutang kad kredit

Seorang rakan saya, nama dia abd hakim.
Dia baru melancarkan jualan ebooknya
yang bertajuk

“Teknik Kurangkan Interest Kad Kredit”

Sungguh istimewa tajuknya. Pasal apa ebooknya tue?


Ia adalah sebuah dokumentasi lengkap
berkenaan dengan cara dan case study
untuk mengurangkan beban kepada penghutang kad kredit
yang mana semua orang tahu
kad kredit adalah salah satu instrumen kewangan
yang mengenakan interest yang sangat tinggi….

Sebelum tue, siapa pula abd hakim nie?

Jika ANDA nak tahu, rakan saya nie
mempunyai masalah hutang kad kredit
yang agak teruk dahulu, tetapi tidaklah sampai bankrap


Cuma setiap kali dapat saja penyata kad kredit
mesti dia hairan, kenapa setiap kali dah bayar hutang
macam tak kurang-kurang jerr hutang dia

Jadi, dia pun telah mengkaji dan terus mengkaji….
akan produk-produk dari bank-bank di Malaysia nie


Lalu beliau pun terjumpalah beberapa teknik
yang mana memang sangat berkesan dan boleh mengurangkan
interest kad kredit. So, sekarang nie dia boleh
mengawal hutang piutang kad kreditnya dengan tenang

Nak tahu lebih lanjut berkenaan dengan
“ Teknik Kurangkan Interest Kad Kredit” nie?

Sekian saja, di lain masa saya akan sampaikan apa-apa
Info berkenaan “Teknik Kurangkan Interest Kad Kredit” nie.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails