Tuesday, May 25, 2010

Apa Yang Anda Pakai Di Waktu Pagi? & Ahh! Stressnya Hari Ini! ~ HARUMAN MUNIF HIJJAZ



Apa Yang Anda Pakai Di Waktu Pagi? & Ahh! Stressnya Hari Ini!

Salam sejahtera dan Anda apa khabar?

Ada satu perkara yang saya nak beritahu anda..

Apa yang pasti perkara ini tiada kena mengena dengan unsur-unsur tidak bermoral atau lucah! Langsung tiada kaitan.

Perkara yang hendak saya sebutkan ialah..

Setiap hari selepas anda mandi dan bersiap ke pejabat, adakah anda memakai sesuatu yang akan memberikan kesegaran dan ketenangan sepanjang hari anda berada di tempat kerja?

Apa yang saya maksudkan ialah haruman atau lebih tepat lagi minyak wangi!

Ya anda... adakah anda memakai minyak wangi sebelum pergi ke tempat kerja atau memakainya sewaktu sampai di tempat kerja?

Tidak kiralah apa pun jawapannya, haruman minyak wangi tersebut akan melahirkan satu semangat yang berlainan dalam diri anda apabila memakainya.

Oh ya! Apa kata anda dapatkan laporan PERCUMA mengenai "Rahsia Kesihatan dan Perubatan Minyak Wangi" melalui link berikut :


Sekiranya anda merupakan penggemar minyak wangi, ini merupakan satu berita baik buat anda.

Pihak Team HarumanMunifHijjaz menawarkan kemudahan pembelian minyak wangi keluaran Munif Hijjaz Sdn Bhd dengan sebanyak 18 wangian yang diinspirasikan daripada jenama antarabangsa yang boleh anda pilih.

Minyak wangi Munif Hijjaz ini merupakan minyak wangi yang dihasilkan daripada 100% pati yang tulen dan didatangkan dalam botol tunggal bersaiz 8ML dalam setiap kotak dengan rekaan botolnya yang menarik dan eksklusif.

Anda boleh pilih haruman minyak wangi kesukaan anda disini. Apa yang menariknya, kos penghantaran adalah PERCUMA dan tiada sebarang caj tambahan dikenakan!

Sila klik disini :


Selain itu, bercakap mengenai emosi stress ni, pernahkah anda menghadapinya? Apa yang anda buat bagi mengurangkan stress?

Berikut adalah beberapa cara untuk mengurangkan stress :

- Bagi orang Islam, ambil wuduk dan banyakkan beriIstigfar

- Ambil udara segar

- Hisap rokok (sebaik-baiknya elakkan!)

- Shopping, ni bagi orang perempuanlah


Itu tadi beberapa cara untuk mengurangkan stress.

Selain daripada cara diatas, ada cara lain yang boleh mengurangkan stress dan ianya telah terbukti sejak zaman dahulu lagi..

Caranya ialah hidu sedikit bau-bauan yang harum! Rujuk disini :


Zaman dahulu, sekiranya mahukan persekitaran berbau harum dan wangi, mereka menggunakan kemenyan yang mempunyai pelbagai haruman.

Zaman sekarang nak pakai kemenyan juga ke?

Sudah tentulah TIDAK kerana pada hari ini sudah ada minyak wangi yang dibotolkan!

Anda tak perlu beli yang MAHAL-MAHAL kerana tiada bezanya dengan minyak wangi yang MURAH. Kedua-duanya mempunyai haruman dan wangian yang tersendiri.

Saya syorkan agar anda cuba menggunakan minyak wangi Munif Hijjaz. Terdapat 18 wangian yang diinspirasikan daripada wangian berjenama antarabangsa!

Minyak wangi Munif Hijjaz diyakini kesuciannya, HALAL dan boleh dibawa solat bagi orang Islam.

Bauannya semerbak setanding dengan haruman antarabangsa. Dengan harga yang murah dan mampu dimiliki oleh setiap golongan, ianya merupakan salah satu langkah penjimatan yang boleh anda nikmati berbanding membeli minyak wangi yang AGAK MAHAL dek kerana jenamanya semata-mata!

Jadi anda.. jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki haruman pilihan yang anda sukai dari koleksi minyak wangi Munif Hijjaz.

Anda boleh dapatkannya disini:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails